Son dönemlerde adından sıkça söz ettiren genç oyuncu Kubilay Aka, önceki gün Zorlu Alışveriş Merkezi'ndeydi.
Yalnız başına geldiği AVM'de spor mağazalarını dolaşıp reyonlardaki ürünleri göz gezdiren oyuncu, hayranlarınında yoğun ilgisiyle karşılaşınca bol bol hatıra fotoğrafı çektirmeyi ihmal etmedi. Kendine yöneltilen sorulara mütevazi ve samimi bir şekilde cevaplayan Aka, "filmimiz 'Aşk Bu Mu?' çekimleri dün bitti. Kış aylarında vizyona girecek umarım seyirci de memnun kalır" dedi. Ayrıca Çukur dizisinin sezon finali yaptıktan sonra henüz yapımcıdan bir geri dönüş olmadığını söyleyen oyuncu, "haber bekliyoruz yeni sezonda rol alırmıyım henüz bende bilmiyorum biraz sürpriz olacak bekleyip göreceğiz" açıklamasında bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.08.14 14:29