Hayat Hastanesi ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü sağlık alanında önemli bir projeye imza atıyor. Hayat Hastanesi 35. yılında 35 okulda sağlık semineri projesini hayata geçiriyor.
1981 yılından beri sağlık alanında faaliyet gösteren Hayat Hastanesi 35. yılını kutladığı yeni yılında toplumun önceliklerini "önce sağlık" ilkesiyle ve "35. yılında 35 okulda sağlık semineri" projesiyle sürdürmeye devam ediyor.
CİNSEL SAĞLIK VE KANSER ANLATILACAK
Hayat Hastanesi, sağlıklı bir yaşam için gençlere yönelik eğitim projeleri kapsamında obezite, cinsel sağlık, kanser türleri ile mücadele, sağlık alanındaki kariyer fırsatları gibi birçok konuda gelişim seminerleri organize edecek.
ÇOCUKLARA BESLENME SEMİNERİ
"35. Yılında 35 Okulda Sağlık Seminerleri Projesi"nin paylaşılacağı ve ilk sağlık seminerinin düzenleneceği etkinliğin ilki Bursa'nın Yıldırım ilçesindeki Nuri Erbak İlköğetim Okulu'nda gerçekleşecek. 22 Kasım Cuma günü saat 11.00'da yapılacak seminerde Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Atilla Gülsar, Hayat Hastanesi Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Ahmet Özkul, Nuri Erbak İlköğretim Okulu Müdürü Engin Yazar konuşma yapacak. Seminerde ayrıca 'Obezite ve Sağlıklı Beslenme' konusu üzerine Burs Özel Hayat Hastanesi Diyetisyeni Merve Şanlı bir seminer verecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Sağlık, 2013.11.21 09:23