Basketbolda 26. Kadınlar Cumhurbaşkanlığı Kupası'nda Fenerbahçe'yi 61-47 yenerek kupayı kazanan Hatay Büyükşehir Belediyespor'da sevinç yaşanıyor.
Hatay Büyükşehir Belediyespor Basketbol Şube Sorumlusu Serhat Bayraktar, sezona kupayla başlamanın çok güzel olduğunu belirterek, ikinci kez Cumhurbaşkanlığı Kupası'nı kazanmanın gururunu yaşadıklarını söyledi.
Kadın basketbolunda Hatay'ın ismini hep en yukarıya taşıma hedefi koyduklarını ifade eden Bayraktar, şöyle devam etti:
"Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş'ın önderliğinde basketbol takımımız hem şehrin hem taraftarların gurur duyduğu bir ekip oldu. Dün de çok önemli bir takımı, Fenerbahçe'yi yendik. Sezonun ilk maçıydı ve hazırlık döneminde hiç tam takım olamamıştık. Teknik heyet maça takımı çok iyi hazırladı. Başantrenörümüz Aikaterini Chatzidaki Fenerbahçeyi çok iyi analiz etmiş. Oyuncularımız sahaya yüreklerini koydular, kalpten oynadılar ve bu kupayı daha çok isteyen olduklarını gösterdiler. Kupa tüm Hatay'a, taraftarlarımıza armağan olsun. Emeği geçen herkesi kutluyorum."
Başantrenörü Aikaterini Chatzidaki de kazandıkları kupayla ikinci kez tarih yazdıklarını belirterek, kendilerine her zaman destek olan kulüp yetkilileri ile taraftarlara teşekkür etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.11 15:19