Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş, Hatay'daki son duruma ilişkin açıklamada bulundu. Savaş, "Birçok bina gibi belediye binamız da artık yok" dedi.
Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş, ildeki son duruma ilişkin Twitter üzerinden açıklamalarda bulundu.
Savaş, "Hatay'da son yüzyılın en büyük felaketini yaşadık. Birçok bina gibi belediye binamız da artık yok. İletişim hala büyük problemimiz. Bu nedenle sosyal mecraları kullanamadık. Hepimize geçmiş olsun. Kayıplarımız var. Çok üzgünüz. Yakınlarını kaybedenlere başsağlığı diliyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.08 09:46