KAYSERİ Eğitim ve Araştırma Hastanesi (KEAH) önüne bırakılan 2.5 litrelik pet şişe içindeki açık kahve renkli sıvı paniğe yol açtı. Sıvı, incelenmek üzere Orman ve Su İşleri Müdürlüğü'ne teslim edildi.
KEAH Acil Tıp Kliniği önünde bulunan çeşmenin üzerine kimliği belirsiz kişilerce bırakılan içi sıvı dolu şişeyi dün saat 18.30 sıralarında fark edenler polis ekiplerine bilgi verdi. Sevk edilen bomba imha ekibi, şişenin içinde kimyasal bir sıvı bulunabileceğini, polisin buna herhangi bir müdahale yapamayacağını bildirdi.
Bunun üzerine çağrılan Afet ve Acil Durum (AFAD) ekibi özel kıyafetler giyerek, şişeye yaklaştı. Tam dolu olan şişenin içinde açık kahverenkli bir sıvı olduğu belirtilirken, AFAD ekibi şişeyi paketleyerek bir kutu içine koydu. Şişe, tahlil amacıyla örnek alınmak üzere Orman ve Su İşleri Müdürlüğü'ne teslim edildi.
Yetkililer, şişe içindeki sıvının yoğunluğunun su olabileceğini, yapılan ilk kontrollerde herhangi bir biyolojik madde gözlenmediğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.10.28 10:07