Bursa'nın Harmancık ilçesinde Hasan ve Yeşil çifti düğün gününde ilk olarak kullanmaya gelinliği ve damatlığıyla geldiler.
Bursa'nın Harmancık ilçesinde , düğün gününde oy kullanmaya gelinliğiyle ve damatlığıyla gelen Hasan ve Yeşil Çifti kıyafetleriyle düğünlerinde önce oy kullandılar.
Oy kullanmaya gelen Harmancık Belediye Başkanı Yılmaz Ataş ve diğer vatandaşlar ise çifte mutluluklar dilediler.
Harmancık Belediye Başkanı Yılmaz Ataş,"Türkiye Yüzyılı için sandık başına gelen Betül ve Hasan Yeşil çifti ile anı fotoğrafı çektirdik. Genç çiftimize ömür boyu mutluluklar diliyorum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.05.28 12:56