Bursaspor teknik direktör Hamza Hamzaoğlu, Fenerbahçe galibiyetinden sonra takımın azmine ve mücadelesine dikkat çekti.
Fenerbahçe'yi deplasmanda 1-0 mağlup eden ve Kadıköy'de 3 puanı cebine koyan Bursaspor'da teknik direktör Hamza Hamzaoğlu, maçın ardından konuştu.
Fenerbahçe karşılaşmasının çetin geçtiğine vurgu yapan Hamzaoğlu, ''Kolay bir maç değildi bizim için. Fenerbahçe 2 haftadır kazanamamıştı, sabırla bekleyecektik. Bütün planlarımız tuttu. 1-0'ı erken bulduk ama sabırla savunmaya çalıştık, başarılı olduk. Tebrik ediyorum oyuncularımı.'' ifadelerini kullandı. Maçın kırılma anıyla ilgili de konuşan Hamzaoğlu, ''Kırılma anı olarak Harun'un kurtardığı çok önemli 1-2 top var, Aziz'in çizgiden çıkardığı top var. Bunlar oldukça kritik anlardı.'' dedi.
''BİZ BİR AİLE OLDUK''
Galibiyeti taraftarlara armağan eden Hamzaoğlu, ''Taraftarlara iyi bir bayram hediyesi oldu. Galibiyetten daha fazla sevindiğim tek şey biz bir aile olduk. Burada herkes birbirini kucaklıyor, seviyor! Tüm Bursa'ya bu galibiyet hayırlı olsun. Tüm Bursa ve Bursaspor camiasına adına kurban bayramını mutlu geçireceğimiz için çok mutluyuz.'' şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.11 22:28