Hamas'tan, İsrail'in elini güçlendirecek açıklama
İsrail'in, İran'ın nükleer tesislerini vurabileceği yönünde her gün yeni haberler gelirken, Hamas ilginç bir çıkış yaptı. Örgütün Gazze'deki sözcüsü Fevzi Barhum, İran ile İsrail arasında bir savaş çıkarsa, İsrail'e saldırmayacaklarını açıkladı.
"SİLAHLARIMIZ MÜTEVAZİ"
Ellerindeki silahların mütavazi olduğunu belirten Barhum, bu silahları sadece Filistinliler'i korumak için kullanacaklarını söyledi. Hamas sözcüsü ayrıca, bölgesel bir savaşta yer alacak güçte olmadıklarını da belirtti.
HAMAS YOK AMA HİZBULLAH VAR
İsrail'in, olası bir İran saldırısı sonrasında Hamas'ın roketlerine hedef olacağı öngörülüyordu. Hamas'tan gelen son açıklama bu olasılığın zayıfladığı anlamına geliyor. Bununla birlikte Lübnan'da bulunan ve Hamas'tan daha güçlü olduğu bilinen Hizbullah'ın, olası bir savaşta İran'ın yanında İsrail'e karşı saldırılarda bulunacağına kesin gözüyle bakılıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2012.03.07 16:57