GZT Giresunspor Kulübü Basın Sözcüsü Halil İbrahim Önal, Fraport TAV Antalyaspor'u yenerek 4'te 4 yapmayı hedeflediklerini söyledi.
GZT Giresunspor Kulüp Basın Sözcüsü Halil İbrahim Önal, Gaziantep Futbol Kulübü maçını kazanarak 3'te 3 yaptıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Önal, "Göztepe ve Çaykur Rizespor galibiyetlerinin ardından Gaziantep FK maçını da kazanmak bizim için çok önemliydi. Takım olarak iyi bir mücadele ortaya koyarak rakibimizi yenmeyi başardık. Son 3 maçta 9 puan toplayarak iyi bir çıkış yakaladık. Bu çıkışımızı bu hafta deplasmanda oynayacağımız Antalyaspor maçında da sürdürmek istiyoruz. Takımımızda moral ve motivasyon üst seviyede. İyi gidişatımızı Antalya'da da sürdürmek amacındayız" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.03.15 15:54