Orhangazi'de Cumhuriyet alanında yapılan 10 Kasım Atatürk'ü anma törenlerinde, Atatürkçü Düşünce Derneği Orhangazi şubesi tarafından yapılan çelenk sunumuna, eşofmanla çıkan ADD üyesine MHP Orhangazi ilçe başkanı Halil Bozoğlu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile tepki gösterdi. Paylaşımın ardından ise ADD Orhangazi şube başkanı İsmail Saidoğlu Bozoğlu'na yine sosyal medyadan cevap verdi.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
MHP Orhangazi ilçe başkanı Halil Bozoğlu sosyal medyasından yaptığı paylaşımında, ''Eşofmanla ile Atatürk anıtına çelenk koyan Atatürkçü Düşünce Derneğini tebrik ederim. Seneye pijamalar ile programa gelirler ise daha manalı olur'' deyip tepki gösterdi.
ADD Orhangazi şube başkanı İsmail Saidoğlu'da yine sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile, kendilerine tepki gösteren MHP İlçe Başkanı Halil Bozoğlu'na cevap verdi.
Saidoğlu yaptığı açıklamada ise;
Zati muhterem MHP İlçe Başkanı kendince eleştiri yapmış... Bu ülke ayağında çarıklarla Nene hatunlarınla kazanıldı... Ayinesi İştir... "Âyinesi iştir kişinin lâfa bakılmaz Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde" Ziya Paşa "İnsanın aynası işidir¸ lâfa bakılmaz; bir kişinin aklının seviyesi¸ yaptığı işte görünür." Biz önümüze bakıyoruz... bu şehirde benim en iyi öğrendiğim şey kimsenin söylediğine takılmamak.. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Adını taşıyan bir Dernek Başkanı'nı siyasi egoları yüzünden kimseye muhtaç etmeyiz... Bknz: Nutuk... Yetmezse... Gençliğe hitabe.... Yetmezse : Andımız... Önümüzdeki yıl pijamaya ihtiyacımız var onlardan gelecek olan desteği Öğrencilerimize Bağışlayacağız hep birlikte Türk Milleti : Anayasanın İlk Dört Maddesine sadıktır..'' dedi.
Bursa Bölge, 2023.11.11 12:56