Hakkari'nin Şemdinli ilçesinde yaşayan Mihriban Y., "İnsan yemeden yaşar mı" diyen arkadaşıyla iddiaya girerek, 7 gün boyunca yalnızca su içti. Mihriban Y. bu süreçte 11 kilo verdi.
Şemdinli'de Mihriban Y. (27) "İnsan yemeden yaşar mı" diyen arkadaşıyla iddiaya girerek kendini 7 gün aç bıraktı. Bu süreçte sadece su içen Mihriban Y., doktor kontrolünde kan tahlillerini ve testlerini de yaptırdı.
7 GÜNDE 11 KİLO VERDİ
Mihriban Y., açlığın 4. gününde mide krampları, 5. gününde ise şiddetli sırt ve bacak ağrıları geçirdiğini belirtirken, 65 kilo ile başladığı su diyetini 11 kilo vererek 54 kiloyla tamamladı.
Uzmanlar uzun süreli su diyetlerinin sağlıklı olmadığını, kan şekerinde ani düşüşlere neden olabileceğini, kalbe ve böbreklere zarar verebileceğini belirtiyor.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.05.17 13:22