Kayserispor Teknik Direktörü Şota Arveladze, hafif bir gol yediklerini belirtirken iyi oynadıkları ifade etti.
Maç sonrasında değerlendirme yapan Arveladze, sonuçtan dolayı üzgün olduklarını açıkladı. Şota, şöyle konuştu:
"Lige bizde içeride oynarken üç puanla başlamak istedik. Son dakikaya kadar uğraştık ama olmadı. Maça bakarak rakibimize net bir pozisyon verdik diyemez. Birkaç kontratak oldu oda normal. 1-0 geri ve arkada biraz kalırken iyi bir mücadele oldu. Fizik olarak da bizim üstünlüğümüz vardı. Ama bu sonuç için bahane değil. Bursaspor iki tane önemli maçı var. Değişiklikleri yaptık, son vuruş, son orta bazen olabiliyor. Üzgünüz. Çalıştığımız bir şeyler de oldu. Oyuncuları gördük. Biraz hafif gol yedik. Sonuçta mücadeleyi 90 dakika ettik. Karşımızda iyi bir takım vardı. Maç havasına girmek lazım. Kolay golü kapatmak lazım. Riske girdik Cangele'nin kaç yıl oldu ilk maçı oldu."
Genç oyuncu Berkay ise, "Biz bugün ilk dakikasından 90 dakikasına iyi mücadele ettik. Ama erken bir gol bulamadık. Bulsak daha iyi olurdu. Olması ve kazanmak için çok uğraştık. Ama rakibimizin kaliteli ayakları var. Böyle bir net pozisyonları yoktu" değerlendirmesini yaptı.
Kaleci Ertuğrul, sonuçtan dolayı üzgün olduklarını belirterek, "Rakiplerimizi iyi analiz ettik. Baskılı oynadık ama golü bulamadık. Bizimi için böyle bir maçı kaybetmek çok kötü. Birazda şans faktörü. Evde oynadık. Bu sonuç kabul edilemez." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.19 23:42