Adana'da kendisini dövdüğünü iddia ettiği arkadaşı 23 yaşındaki Boray Kozig'i kalbinden bıçaklayarak öldüren 19 yaşındaki Fatih Büyük hakkında müebbet hapis cezası istemiyle dava açıldı. Katil zanlısı Büyük, cinayet gerekçesini, "İnternette fotoğrafımı paylaşıyorlarda. Gururum incindi, öldürdüm" diye açıkladı.
Cinayet 3 Nisan'da merkez Seyhan ilçesine bağlı Yeşilyuva Mahallesi'nde işlendi. Boray Kozig ile arkadaşı İ.Cezmi Şeker, patlayan bisiklet lastiğini tamirciye götürürken yolda Fatih Büyük ile karşılaştı. İddiaya göre Büyük, Boray Közig'e " Kayserilerle bağlantın var. Onlara araba kiralıyorsun. Sen oto kiralamacı mısın lan? " diyerek hakarette bulundu. Çıkan kavgada Közig, kalbinden ve boynundan bıçaklanarak öldürüldü.
Olaydan bir ay sonra yakalanıp tutuklanan katil zanlısı Büyük hakkında Müebbet hapis ve 7 yıla kadar hapis cezası istemiyle Adana 3'üncü Ağır Ceza Mahkemesi'nde dava açıldı. Büyük, nöbetçi mahkemede Boray ve 2 arkadaşının kendisini dövüp yüzüne tükürdüğünü iddia ederek, "Bu olaydan sonra internette fotoğrafımı paylaşıp, beni dövdüklerini yayıyorlardı. Bu durum gururumu incitiyordu. Olay günü de Boray ve Cezmi küfür edip, (seninle hesabımız var) diyerek bıçak çekip, üzerime geldiler. Kendimi korumak için bıçağı göğsüne doğru salladım. Üzgünüm" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.22 10:36