Bursa'nın Gürsu ve Kestel ilçelerinde vatandaşlar toplu taşımanın geç gelmesi ile otobüslerin ve minibüslerin kapasitelerinin yeterli olmamasından şikayetçi.
Gürsu metro istasyonu yakınındaki otobüs durağından otobüse binip ilçe merkezine ya da Cüneyt Yıldız Devlet Hastanesi'ne gitmek isteyen vatandaşlar, otobüslerin geç ve dolu gelmesinden dolayı şikayetlerini dile getirdi. Aynı kapasite sorununun, Kestel'de bulunan minibüslerde de yaşandığını belirtti.
"ARAÇLAR UFAK VE YETERSİZ KALIYOR"
Whatsapp ihbar hattımıza gelen bilgiye göre; Gürsu ve Kestel'de otobüs ve minibüslerin kapasiteleri yetersiz kalıyor. Bir vatandaş, otobüslerin küçük olduğunu ve yolcular için yetersiz kaldığını dile getirerek, "Araçların dolu ve geç gelmesi yüzünden zorluklar yaşıyoruz. Kestel istikametine entegre edilmiş minibüslerde de aynı sıkıntı yaşamaktadır. Önceki yönetimin başlattığı uygulamalar yetersiz kalmaktadır" açıklamalarıyla şikayetlerini dile getirdi.
Bursa Bölge, 2024.06.07 16:03