Gürsu' nun kültürel yaşamına hareketlilik getiren, Kültür, Sanat ve Armut Festivali kapsamında sahne alan Mustafa Ceceli ile Gürsu coştu.
Gürsu Belediyesi tarafından organize edilen ve 5 gün süren 17. Gürsu Kültür, Sanat ve Armut Festivali kapsamında gerçekleştirilen etkinliklerin finali Mustafa Ceceli konseriyle yapıldı.
Gürsu Belediye Başkanı Cüneyt Yıldız, " Beş gün süren festivalimiz süresince gerçekleştirdiğimiz etkinliklerle, ilçemizin sahip olduğu zenginlikleri tanıtmayı amaçladık. Gürsumuz' un sahip olduğu tarımsal zenginliğe vurgu yapmak adına, Festivalimizin ismine, dünya çapında ilçemizin adını duyuran armut meyvesini ekledik. Sivil toplum kuruluşlarının ve üreticilerimizin desteğiyle, Festival süresince düzenlenen etkinliklerde, katılımcılara 7 ton armut ikram ettik. Festivalimize verdikleri destek dolayısıyla sponsorlarımıza ve festivalimizin gerçekleşmesinde katkısı bulunan sivil toplum kuruluşları, muhtarlar, oda ve kooperatiflerimizle teşekkür ediyorum " dedi.
Gürsu Atatürk Caddesi üzerinde düzenlenen konser, yoğun izleyici katılımıyla gerçekleştirildi. Mustafa Ceceli' nin sahne performansıyla izleyicileri coşturduğu konserde, Başkan Yıldız, Ceceli' ye plaket ve bir kasa armut hediye etti. Festivale katkı sağlayan sponsorlara plaket, armut yarışmasında dereceye giren üreticilere de hediyeler sunuldu.
Festival kapsamında; engelliler sevgi şöleni, sünnet şöleni, armut yarışması, tiyatro gösterisi, fotograf sergisi, tiyatro ve animasyon gösterileri v.b. kültürel etkinlikler gerçekleştirildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.08.18 15:08