Yerel seçimlerin sona ermesinin ardından Gürsu'ya yeniden Belediye Başkanı seçilen Mustafa Işık, 9 günlük Ramazan Bayramı tatili öncesi ve kadir gecesi belediye personeli ile bayramlaştı.
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
Bursa'daki yerel seçim sonuçlarının ardından Gürsu'ya yeniden Belediye Başkan seçilen Mustafa Işık, mazbatasını almasının ardından devir teslim töreni ile görevine yeniden başladı. Ramazan bayramı öncesi belediye personeli ile bayramlaşan Başkan Işık, bayramlaşma görüntülerini sosyal medyadan paylaştı.
Başkan Işık, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
"Hem Mübarek Kadir Gecemiz hem de yaklaşan Ramazan Bayramımız mübarek olsun. Resmi tatil öncesi çalışma arkadaşlarımızla bayramlaştık. Herkesin bayramı huzur ve mutlulukla geçsin inşallah"
Bursa Bölge, 2024.04.06 11:39