Serbest Güreş Milli Takımı'nda 44 yıl aradan sonra olimpiyat şampiyonu güreşçi Ramazan Şahin, antrenörlüğe getirildi.
2008 Pekin Olimpiyatları'nda 66 kiloda altın madalya kazanan Avrupa ve dünya şampiyonu Ramazan Şahin, federasyonun kendisine yaptığı teklifi geri çevirmeyerek, Elmadağ'da kampta bulunan millitakımda antrenörlük görevine başladı. Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Musa Aydın, 44 yıl sonra olimpiyat şampiyonu bir sporcunun milli takımda antrenörlük görevi aldığını ifade etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.31 10:49