Bursa'da baharın kendini göstermeye başlamasıyla, vatandaş parklara akın etti. Bursalılar güneşli havalarda yapmayı en sevdikleri etkinlikleri anlattı.
CANSU ÖZDEMİR / BURSADA BUGÜN
Bursa'da güneşli havaların gelmesiyle beraber, sıcak havalara özlem duyan Bursalılar Kültürpark, Hüdavendigar Kent Park'ı Merinos Park'ı gibi yeşilin bol olduğu anlanlara akın etti.
Bursa'da güneşin kendini göstermesiyle kimi çocuğunu oyun parkına götürdü, kimi kilimini alıp çimene serdi, kimi çayını demleyip arkadaşlarıyla sohbet etmeye çıktı.
Kültürpark'ta güneşli havanın tadını çıkaran vatandaşlar, bu havalarda Bursa'da yapmayı en sevdikleri etkinlikleri anlatırken, güneşli günleri özlediklerini ifade etti.
Arkadaşlarıyla açık havada sohbet etmeyi özlediğini söyleyen genç; "Sonunda soğuk gitti, artık rahat rahat parklarda gezebiliyoruz. Havaların güzelleşmesiyle beraber sportif aktiviteler de yapabiliyoruz. Bu havalarda en çok sevdiğim şey parkta arkadaşlarımızla bir araya gelip sohbet etmek oluyor. Bu tür etkinlikler pandeminin etkisiyle özlenilen şeylerdi" ifadelerinde bulundu.
Eşiyle beraber Kültürpark'a yürüyüşe gelen vatandaş; "Hava gerçekten çok güzel. Bu yazın güzel geçeceğini umuyorum. Sıcak havaları oldukça özledik, bu yıl kış oldukça kara geçti. Sıcak havalarda parklara gelip yürüyüş yapıyoruz, piknik yapıyoruz, çocukları parka çıkarıyoruz ifadelerinde bulunurken, arkadaşıyla beraber kendi çayını demleyip parkta sohbet etmeye gelen vatandaş ise; "Bursa'da havalar ısındı, her yer cıvıl cıvıl. Bu sene kışı sert atlattık ama memnunuz. Kar yağışıyla beraber barajlardaki sular doldu. Bu açıdan su sıkıntısı çekmeyeceğiz. Güneşli günlerde en çok yürüyüş yapmayı seviyorum. Kültürpark'a gelip, kendi çayımızı demleyip arkadaşlarla sohbet ediyoruz. Başka yerlere gitmiyoruz, her yer çok kalabalık" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.03.30 12:34