Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, gazetecilere verdiği resepsiyonda, "Partime dönmem doğal bir şey'' dedi.
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Cumhurbaşkanlığı muhabirlerine Çankaya Köşkü'nde resepsiyon veriyor.
Gül, "Cumhurbaşkanlığım bittiğinde şüphesiz ki partime döneceğim. Partime dönmem benim için doğal olan şeydir. İnanıyorum ki Türkiye çok güçlü bir şekilde yoluna devam edecektir'' dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.08.11 15:31