Samsun'da lokantada kız arkadaşıyla yemek yiyen şahsı 6 el ateş ederek öldüren 17 yaşındaki şüpheli, polise teslim oldu.
Edinilen bilgiye göre, Umut Şimşek (37), kızarkadaşıyla buluşarak önceki gün Canik ilçesiKarşıyaka Mahallesi'nde bir lokantanın balkon kısmında yemek yediği esnada yanlarına gelen A.A. (17), arkasına gizlediği tabancayla Umut Şimşek'e kurşun yağdırdı.
Umut Şimşek kaldırıldığı hastane hayatını kaybederken, olay yerinden kaçan A.A., dünakşam saatlerinde güvenlik güçlerine teslim oldu.
İl Emniyet Müdürlüğü'ndeki işlemlerinin ardından A.A., bugün Samsun Adliyesi'ne çıkarıldı.
A.A.'nın Umut Şimşek'in kendisine uyuşturucu satmak istediğini, kabul etmeyince Umut Şimşek'ten dayak yediğini ve onun için vurduğunu söylediği öne sürüldü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.07.14 12:03