Bundesliga'nın açılış maçında son şampiyon Borussia Dortmund sahasında Werder Bremen'i 2-1'lik skorla geçti.
Bundesliga'nın açılış maçında son şampiyon Borussia Dortmund, sahasında Werder Bremen'i konuk etti. Signal Iduna Park'da oynanan mücadeleyi ev sahibi Borussia 2-1'lik skorla kazanmayı başardı.
Mücadeleye hızlı bir başlangıç yapan Borussia Dortmund, 11. dakikada yeni transferi Marco Reus'un attığı golle karşılaşmada 1-0 öne geçti. Mücadelenin 75. dakikasına kadar üstünlüğünü koruyan Sarı Fırtınalar, 75. dakikada EURO2012 Çek Milli Takımı ile yıldızı parlayan Gebre Selassie'nin kaydettiği gole engel olamayınca skor 1-1'e geldi.
Bu dakikadan sonra ise sahneye Dortmund'un yıldız oyuncusu Mario Götze çıktı. 78. dakikada Kevin Grosskreutz'un yerine oyuna giren yıldız futbolcu, oyuna girişinden 3 dakika sonra, 81. dakikada Werder Bremen filelerini sarsarak takımına 3 puanı getirdi.
Bu sonuçla birlikte Borussia Dortmund lige 3 puanla başlarken; Werder Bremen henüz puanla tanışamadı. Ligin ikinci haftasında Dortmund, Nürnberg deplasmanına konuk olurken; Werder Bremen sahasında Hamburg ile karşılaşacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.25 10:50