Siyah-beyazlı ekibin forveti Mario Gomez, Fenerbahçe yenilgisinin abartıldığını söyledi.
Alman oyuncu "Kimse dert etmesin. Eksik maçlarımızı kazandığımız anda yine biz lideriz. Yani ligde hala her şey bizim elimizde, bu kadar basit" diye konuştu. Gomez "Çok iyi bir kadromuz var, şampiyon olacağımıza inanıyorum. Gol krallığı benim için ikinci planda. 1 ay sonra kimin nerede olacağını göreceğiz" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.07 08:43