Yakışıklı şarkıcı Gökhan Tepe, önceki gün geldiği Zorlu Alışveriş Merkez'inde görüntülendi.
Tepe, mağazaları dolaşıp tek başına alışveriş yaptı. Şarkıcı, "Yoğun bir konser maratonu beni bekliyor o yüzden şimdiden eksiklerimi alıyorum" dedi. Daha sonra bir restorana geçerek yorgunluk kahvesi içen Gökhan Tepe, kendi aracı ile alışveriş merkezinden ayrıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2015.08.20 09:33