GEÇTIĞIMIZ gece bir mekanda dinleyicilerle buluşan Gökhan Tepe Kayahan'ı da unutmadı.
Ölümünün 1. yılında sanatçıyı sahnede onun imzasını taşıyan "Odalarda Işıksızım" şarkısını seslendirerek andı. Bu duygusal dakikalarda yüzlerce kişi salonda sanatçıyı ayakta alkışladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.04.05 15:15