Murat Dalkılıç, önceki gece arkadaşlarıyla birlikte Beyoğlu'nda eğlendi. Yasak olmasına rağmen mekana eşofmanla giden Dalkılıç, "Sağolsunlar, beni kırmayıp içeri aldılar" dedi.
Murat Dalkılıç, önceki gece arkadaşlarıyla birlikte Beyoğlu'nda eğlendi. Yasak olmasına rağmen mekana eşofmanla giden Dalkılıç, "Sağolsunlar, beni kırmayıp içeri aldılar" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.11.01 09:19