Genç Sanayici İş İnsanları ve Yöneticileri Derneği, 'Yaza Merhaba' etkinliğinde bir araya gelerek, yaz mevsimini karşıladı.
GÜRKAN DURAL / BURSADA BUGÜN
Balat Binicilik Kulübü'nde gerçekleştirilen geniş çaplı etkinlikte GESİAD üyeleri bir araya geldi.
'Yaza Merhaba' konseptiyle hazırlanan etkinlikte buluşan derneğin üyeleri, birbirleriyle hoşça vakit geçirerek, bol bol sohbet etme imkanı buldu. Aynı zamanda canlı müzik eşliğinde doyasıya eğlenerek, sezon boyunca süre gelen yoğun iş hayatının stresini de geride bırakan GESİAD üyeleri, yaz günlerini de coşkuyla karşıladı.
En büyük arzularının GESİAD üyelerini her zaman bir arada görmek olduğunu vurgulayan GESİAD Yönetim Kurulu Başkanı Tolga Papatya, "En büyük gayemiz üyelerimizi birbirleriyle kaynaştırmak. Dolayısıyla bu tarz organizasyonlar da bizlere vesile oluyor, bunun için bir kez daha bir arada olmaktan dolayı mutluluk duyuyoruz. Herkes gibi bizler için de zor bir dönem oldu, bizler önlemlerimizi erken aldık ve en azından hazırlıksız yakalanmadık, bunun için diğer şirketlere kıyasla belki bir tık verimli geçirdiğimizi söyleyebilirim. GESİAD'da bizim için en önemli şey aile olmak, GESİAD da çok büyük bir aile, bundan dolayı da mutluluk duyuyoruz." ifadelerini kullandı.
Tüm üyeler ile yakından ilgilenen GESİAD Başkanı Papatya, aynı zamanda gecenin ilerleyen dakikalarına doğru coşkuya da ortak oldu.
Bursa Bölge, 2024.06.06 00:30