Genelkurmay Başkanlığı İzmir'deki feci kazada şehit olan 10 kişiyle ilgili fotoğraflı başsağlı mesajı yayınladı.
Mesajda Genelkurmay çok hassas bir bakış sergiledi. Şehit olan 8 askerimizden aynı elim kazada hayatlarını kaybeden iki işçiyi ayırmadı. Onları da şehit olarak andı. Başsağlığı mesajında 'Başımız sağolsun, Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsın.' denildi
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.12.24 14:50