Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 25. haftasında sahasında Galatasaray ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör İbrahim Üzülmez yönetiminde gerçekleşen antrenmana, salonda ağırlık çalışmasıyla başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, daha sonra sahada 5'e 2 top oynadı. İdman, çift kale maçla sona erdi.
Başkent ekibinin bugünkü antrenmanına tedavilerine devam edilen Uğur Çiftçi ile Campos katılmadı.
Kırmızı-siyahlılar yarın yapacağı çalışmayla Galatasaray maçının hazırlıklarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.09 15:35