İbrahim Üzülmez'in, Başkent ekibindeki geleceği merak konusu oldu.
Gençlerbirliği'nin başında elde ettiği başarılı sonuçlarla 13 puanda aldığı takımı 32 puana taşıyarak düşme potasından uzaklaştıran İbrahim Üzülmez'in, Başkent ekibindeki geleceği merak konusu oldu.
Sözleşmesi sezon sonunda bitecek olan genç teknik adam, "Gençlerbirliği'nde bana bir fırsat verildi ve ben de bunu değerlendirmek için elimden geleni yaptım. Burada kalmak isterim tabii ki. İki haftaya kadar bu konunun netleşeceğini düşünüyorum. Biz de böylece ligi en iyi yerde bitirip gelecek sezonun planlarını yapmaya başlarız" sözlerini sarf etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.30 10:49