Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği'nin (MÜSİAD) gençlik yapılaşması olan Genç MÜSİAD'ın Bursa Şubesi Başkanı İzzet Şenocak ve Yönetim Kurulu üyeleri, Bursa Valisi Şahabettin Harput'u ziyaret etti.
Geçtiğimiz Şubat ayında Genç MÜSİAD Başkanı Abdulsamet Temel'in de katıldığı genel kurul sonrası Başkanlık görevini üstlenen İzzet Şenocak ve Yönetimi, Bursa Valisi Harput'u Heykel' deki tarihi binada ziyaret ettiler.
Göreve yeni gelen İzzet Şenocak ve yönetimine başarılar dileyen Vali Harput, "Genç MÜSİAD'lı işadamlarını, kardeşlerimi kutluyorum ve çalışmalarında başarılar diliyorum. Siz, bu ülkenin değerlerine değer vererek, katarak ülkeye hizmet etmek için çabalıyorsunuz" diye konuştu.
---ÜYE SAYISI ARTIYOR---
Genç MÜSİAD'lıların kutsal bir misyonu yerine getirdiğine dikkat çeken Harput, "Çok çalışacağız. Yorgunluktan mutluluk duyacağız. Allah'a şükürler olsun bana imkân verdin, sağlık verdin, güç verdin bana inandığım değerler uğrunda, vatan millet uğrunda, yorulmayı nasip ettin diye. Bu hizmet aşkı size heyecan ve mutluluk vermeli. Daha çok çalışacaksınız" dedi.
İzzet Şenocak ise göreve geldikleri günden itibaren ilk hedeflerinin Genç MÜSİAD algısının Bursa'da daha da yoğun yaşanmasını sağlamak olduğunu ifade etti. Şenocak, görevde bulundukları dönem zarfında Genç MÜSİAD Bursa Şubesi'nin üye sayısının yukarıya çekmek arzusunda olduklarını dile getirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.22 16:34