Balkan Voleybol Şampiyonası'nda Makedonya ile karşılaşan Türkiye salondan 3-0 galip ayrılarak şampiyonaya iyi başladı.
Sırbistan'da düzenlenen Genç Erkekler Balkan Voleybol Şampiyonası'nın ilk gününde Türkiye, Makedonya'yı 3-0 yendi.
Genç Erkekler Balkan Voleybol Şampiyonası, Kladovo kentinde yapılan karşılaşmalarla başladı. Bosna Hersek, Makedonya ve Sırbistan ile 2. Grup'ta yer alan Genç Mili Takım, ilk maçında Makedonya'yı 25-15, 25-21 ve 25-19'luk setlerle 3-0 mağlup etti.
Türkiye, gruptaki ikinci maçında Bosna Hersek ile karşılaşacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.30 19:30