Adana'da acil tıp asistanı olarak görev yapan doktor, Covid-19 nedeniyle hayatını kaybetti.
Adana Şehir Hastanesi'nde görevli Acil Tıp asistanı Dr. Mehmet Ertane (38), 4 Aralık'ta Covid-19 nedeniyle hastaneye başvurdu.
7 Aralık'ta yoğun bakıma alınan Dr. Mehmet Ertane daha sonra entübe edildi. Bugüne kadar yoğun bakımda olan Dr. Ertane, akşam saatlerinde hayatını kaybetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2021.02.03 21:18