Bursa'da Gemlik Belediyesi tarafından, Eşref Kolçak anısına bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Gemlik Film Festivali'nin ödül gecesinde konuşan Ediz Hun, ''Gemlik'te olmaktan mutluyum. Usta sanatçı, Eşref Kolçak adına düzenlenen festivalde yer almak onur verici'' dedi. Öte yandan festivalde ödüller sahiplerini buldu.
KAZIM BULUT / BURSADA BUGÜN
Gemlik Belediyesi tarafından, Eşref Kolçak anısına bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Gemlik Film Festivali'nde ödül geces heyecanı yaşanıyor.
Ödül gecesinde konuşan usta sanatçı Ediz Hun, ''Gemlik'te olmaktan mutluyum. Usta sanatçı, Eşref Kolçak adına düzenlenen festivalde yer almak onur verici'' ifadelerini kullandı. Ediz Hun'un açıklaması şöyle;
Hocam beni hiçbir eğitime tabi tutmadan 'yaparsan, yaparsın' dediler. Yetenek yanında çalışma da lazım. 1 Kasım 1963'te sinema serüvenim başladı. 132 filmde başrol oynadım. Sinema büyük ekrandır çok hata kabul etmez. Tiyatro, hiç kabul etmez. Şimdiki nesiller şanslılar, teknoloji ve tekrar çekim şansları var. Bizim dönemimizde filmler pahalıydı, çok tekrar yapamazdık. Gemlik'te olmaktan mutluyum. Usta sanatçı, Eşref Kolçak adına düzenlenen festivalde yer almak onur verici.
ÖDÜLLER SAHİPLERİNİ BULDU
Öte yandan ikinci düzenlenen festivalde ödüller sahiplerini buldu. Ödül sıralaması şu şekilde;
Sinemaya Emek Ödülleri;
Jüri Özel Ödülü - Birlikte Yalnız - Yönetmen Kasım Örnek
Mansiyon Ödülü; Navnişam (Adres)
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.07.23 21:59