Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren,"Gemlik Belediye Meclisimizin yeni dönem ilk meclis toplantımızı, Cemil Meriç Kültür Merkezi'nde gerçekleştirdik" dedi.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren sosyal medya hesabında, "Gemlik Belediye Meclisimizin yeni dönem ilk meclis toplantımızı, Cemil Meriç Kültür Merkezi'nde gerçekleştirdik. Belirlenen komisyonların ve alınan kararların Gemlik'imize hayırlı olmasını temenni ediyoruz" dedi.
Gemlik Belediye Meclisimizin yeni dönem ilk meclis toplantımızı, Cemil Meriç Kültür Merkezi'nde gerçekleştirdik. Belirlenen komisyonların ve alınan kararların Gemlik'imize hayırlı olmasını temenni ediyoruz. pic.twitter.com/vga6ShdZPb
-- Şükrü DEVİREN (@sukrudeviren) April 8, 2024
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.08 12:53