Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren sosyal medya hesabından Diyarbakır ve Mardin'de meydana gelen yangınlarda hayatını kaybeden vatandaşlara başsağlığı diledi.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, kişisel sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımla dün akşam Diyarbakır ve Mardin'de meydana gelen yangında hayatını kaybeden vatandaşlara başsağlığında bulundu.
Deviren yaptığı paylaşımda, "Diyarbakır ve Mardin'de meydana gelen yangınlarda hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, ailelerine ve yakınlarına başsağlığı diliyoruz. Yangınların bir an önce kontrol altına alınmasını temenni ediyor, yaralılara acil şifalar diliyoruz. Yangınlarla mücadele eden tüm itfaiye ekiplerine kolaylıklar diliyor, bölgedeki herkese geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz" şeklinde ifadelerde bulundu.
Bursa Bölge, 2024.06.21 10:42