Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Hatay'a mobil mutfak gönderdiğini duyurdu.
Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Hatay'a mobil mutfak gönderdiğini duyurdu.
Sertalan'ın paylaşımı şu şekilde;
Her gün 5 bin kişiye 3 öğün yemek çıkartacak mobil mutfağımız Hatay'ın İskenderun ilçesinde hizmet vermek üzere dün akşam itibariyle yola çıktı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.10 09:06