Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan 3 Aralık Dünya Engelliler Günü için sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.
Mehmet Uğur Sertaslan'ın sosyal medya paylaşımı ise şöyle;
Bugün 3 Aralık Dünya Engelliler Günü; Göreve başladığımız günden bu güne, sadece 3 Aralık tarihinde özel gereksinimli bireylerimizi hatırlayan, tekerlekli sandalye hediye ederek fotoğraf çektiren bir belediye başkanı olmadım, Bundan sonrada olmayacağım. Engelsiz Taksi, engelsiz plaj, engelsiz montaj atölyesi, engelsiz caddeler gibi hizmetlerimiz ile hayatlarını kolaylaştırmak için çalıştık ve çalışmaya aralıksız devam edeceğiz. Belli bir kesimin değil, tüm dezavantajlı grupların problemlerini ortadan kaldırmak için çalışıyoruz. Buradan özel gereksinimli kardeşlerime ve onların ailelerine söz veriyorum. Uğur kardeşiniz dün ve bugün olduğu gibi her zaman yanınızda olacak.
Bugün 3 Aralık Dünya Engelliler Günü;
Göreve başladığımız günden bu güne, sadece 3 Aralık tarihinde özel gereksinimli bireylerimizi hatırlayan, tekerlekli sandalye hediye ederek fotoğraf çektiren bir belediye başkanı olmadım, Bundan sonrada olmayacağım.
Engelsiz Taksi, engelsiz... pic.twitter.com/X1mLbwvBZU
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.12.03 10:28