SAMSUN'un Vezirköprü İlçesi'nde düğün yapan çift, gelinlik ve damatlık kıyafetleriyle İlçe Devlet Hastanesi'ndeki hastaları ziyaret edip 'Geçmiş olsun' dileğinde bulundu.
Vezirköprü İlçesi'nde dün akşam evlenen bir fabrikada işçi Cem Demirel ve Saliha Çeken çifti düğün bittikten sonra hastaneye gitti. Acil serviste bulunanların şaşkın bakışları arasında Vezirköprü İlçe Devlet Hastanesi'ne gelen gelin ve damat, hasta ziyaretinde bulundu. Önce gelin arabasının kaza yaptığını zanneden hastane görevlileri daha sonra ziyaretin nedenini öğrenince gelin ve damata yardımcı oldu. Acil servisteki hastalara "geçmiş olsun" diyen çift daha sonra servisleri de tek tek gezerek yatan hastaları ziyaret etti. Damat Cem Demirel, "Hastalarımızı ziyaret edip onların hayır dualarını almak istedik. İnşallah bir an önce hepsi sağlıklarına kavuşur" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.22 11:56