Bir sabah uyandığında kimliği ile hafızasını da kaybeden Gençosman Yıldız, film gibi bir 15 ay yaşadı. Banklarda yatan, akıl hastanesinde tedavi gören gencin hayatını Bakırköy Emniyet Müdürü değiştirdi.
Adı, Gençosman Yıldız. O, henüz 26 yaşında bir genç. Almanya'da doğan gurbetçi bir ailenin en büyük çocuğu. 16 yaşındayken ailesi Türkiye'ye kesin dönüş yaparak Bursa'ya yerleşti. Yıldız'ın hayatı ise İstanbul'a yaptığı bir geziyle altüst oldu. 27 Mart 2013 sabahı uyandığında ne kim olduğunu ne de ailesini hatırladı.
KİMSESİZLER DERNEĞİNE YERLEŞTİ
Birkaç gün Sultanahmet'teki banklarda yattı, kimliğini ve telefonunu da kaybetti. Sonra vatandaşlar onu Fatih'teki karakola götürdü. Hiçbir şey hatırlayamayan Yıldız son çare Bakırköy Ruh ve Sinir Hastanesi'ne yatırıldı. Tedavi süresince de Yıldız, hiçbir bilgiyi hatırlayamayınca Bakırköy'deki kimsesiz çocuklar derneğine yerleştirildi.
O MÜDÜR SAYESİNDE
Gencin talihi, derneğe gelen Bakırköy İlçe Emniyet Müdürü Murat Çetiner sayesinde değişti. Çetiner, gencin ailesine ulaşmak için önce kayıplarla ilgili birimlere talimat verdi. Bir sonuç alamayınca Yıldız'ın parmak izlerini alarak tarama yapıldı. Sonuçlara göre 2 yıl önce gencin Antalya'da pasaport aldığı saptandı. Bu bilgiden yola çıkan polis, kimliği sonunda tespit etti.
15 ay sonra anneyle kucaklaşma!
Ataköy Polis Merkezi'nde görevli emniyet amiri, Yıldız'ın babası Yakup ve annesi Hanife Yıldız ile irtibata geçti. Yıldız ailesi, umutlarına yitirdikleri 4 çocuklarının en büyüğü olan Gençosman'ın haberiyle adeta yeniden hayata döndüler. Bakırköy İlçe Emniyet Müdürü Murat Çetiner ve Ataköy Polis Merkezi'ndeki görevlilerin titiz çalışmasıyla bulunan Gençosman Yıldız'ın ailesiyle buluşmasında ise duygu dolu anlar yaşandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.06.28 11:23