Gaziantepspor, Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında deplasmanda oynayacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarını aralıksız sürdürüyor.
Celal Doğan Tesisleri'nde Gaziantepspor Teknik Direktörü Sergen Yalçın yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular ısınma hareketlerinin ardından 5'e 2 pas çalışması yaptı.
Antrenmanın ana bölümünde ise yarı sahada yapılan çift kale maç oynanırken, futbolcuların hırslı oldukları gözlendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.26 17:20