Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor'da 4 futbolcunun sözleşmesi uzatıldı.
Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, Elyasa Süme, Barış Yardımcı, Abdulkadir Kayalı ve Alpay Koçaklı ile yapılan görüşmeler sonucunda oyuncuların sözleşmelerinin uzatıldığı belirtildi.
Açıklamada, "Takım kaptanımız Elyasa Süme ile 2 yıllık yeni sözleşme imzalanarak sözleşmesi 2018-2019, Barış Yardımcı, Abdulkadir Kayalı ve Alpay Koçaklı ile de 4 yıllık yeni sözleşme imzalanarak, sözleşmeleri 2020-2021 sezonu sonuna kadar uzatılmıştır." ifadesine yer verildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.23 17:50