Gaziantep'te bir fırında bir ekmeğin 14 TL'den satılması büyük tepki çekmişti. Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, olaya ilişkin açıklamalarda bulundu.
Gaziantep'te bir fırında ekmeğin 14 TL'den satıldığı iddiaları büyük tepki çekmişti. Olayla ilgili olarak Şahinbey ilçesi Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu'dan açıklama geldi.
Tahmazoğlu, "Bir fırında çıkan; ekmeğin 14 TL'ye satıldığı haberi asılsız haberdir! İncelemelerimiz neticesinde; herkese yetebilmesi için ekmeğin gramajının fazla tutulduğunu tespit ettik!
Lütfen, gerekli mercilerden açıklama yapılmadığı müddetçe yalan haberlere inanmayınız!" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.08 12:33