Fiorentine ile Milan'ın 2-2 beraber kaldığı maçta Adriano Galliani karşılaşmayı soyunma odasında takip etmek zorunda kaldı.
Milan karşısında 1-0 gerideyken 10 kişi kalan, 2-0 geriye düştükten sonra yedi dakikada üst üste iki penaltı golüyle beraberliği kurtaran Fiorentina'da taraftarlar protokol tribününe tepki gösterdi.
Taraftaların devre arasındaki tepkileri nedeniyle Milan Asbaşkanı Adriano Galliani maçı soyunma odasında takip etmek zorunda kalırken, maç sonu protolkol tribüne saldırdılar.
Radio Blu'ya konuşan Fiorentine Sportif Direktörü, "Sezonun ilk yarısının bitiminden beri soyuluyorduk. Fakat iyi mücadele ettik. Bu şekilde sona ermesinden mutluyuz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.08 12:10