Galatasaray dün akşam 18. Şampiyonluğuna ulaşırken. Takımı taşıyan otobüsteki sevinç görülmeye değerdi.
Galatasaray takımı dün gece geç saatlerde biten kupa töreninin ardından Kadıköy'den yola çıktı. Takım otobüsü çok renkli görüntülere sahne olurken sarı kırmızı oyuncular Fenerbahçe'ye göndermede bulunarak 'Şampiyonluk yarınlara kaldı' diyerek tezahüratlarda bulunurken ağlama işareti yaparakta dalga geçtiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.05.13 15:36