Galatasaraylı taraftarlar futbolcuları "Taçsız Kral Metin Oktay" tezahüratlarıyla protestosu etti.
Ankara'daki karşılama sırasında takımı sessiz protesto eden sarı-kırmızılı taraftarlar dün de tepkilerine devam etti. Takım ısınmaya çıktığında yumruk şova kimse çağırılmazken, "Herkes gider biz kalırız biz Galatasaraylıyız" ve "Taçsız Kral Metin Oktay" tezahüratı yapıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.14 10:30