ANTALYA'nın Serik ilçesinde kamp yapan Galatasaray'da futbolcular 1 saatlik yürüyüşün ardından salonda rejenerasyon çalışması yaptı.
Serik'e bağlı Belek turizm merkezinde ikinci yarı hazırlıklarını sürdüren Galatasaray'da, futbolcular teknik direktör Fatih Terim nezaretinde yürüyüş yaptı. Kamp yapılan otelin golf sahasında 1 saat yürüyüş yapan oyuncular ardından otelin salonunda rejenerasyon çalışması yaptı.
Galatasaray yarın sona erecek kamp çalışmalarının ardından Bucaspor ile oynayacağı kupa maçı için yarın akşam İzmir'e gidecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.01.16 17:39