Ziraat Türkiye Kupası 4. Tur maçında Galatasaray ile Gaziantep Büyükşehir Belediyespor arasında oynanan maçın 2-2 beraberle bitmesi ile tribünler sarı-kırmızılı takımı protesto etti.
Sarı-kırmızılı taraftarlar maçın uzatmalara gitmesi ve uzatmalardan da bir sonuç alınamaması sonrası Fatih Terim lehine sloganlarda bulunarak, yönetimi istifaya çağırdı. Taraftarlar, futbolcuları da ıslıkla protesto etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.03 22:18