İspanya'nın Real Madrid takımında forma giyen milli futbolcu Hamit Altıntop, Galatasaray ile anlaştığını doğruladı. Galatasaray yöneticileri Ali Dürüst ile Abdurrahim Albayrak da yaptığı açıklamalarda bu anlaşmadan haberleri olmadığını söyledi.
(A) Milli Futbol Takımının Avusturya kampında bulunan Hamit Altıntop, Portekiz'e hareketinden önce "Galatasaray ile anlaştınız mı?" sorusuna "Anlaştığım doğrudur" yanıtını verdi.
Konu ile ilgili olarak açıklama yapan Galatasaray İkinci Başkanı Ali Dürüst, "Hayır, öyle bir şey yok. Görüşmeler için oyuncunun milli takımdan dönmesini bekliyoruz. Anlaşma yok" dedi. Sarı-kırmızılı kulübün yöneticilerinden Abdurrahim Albayrak ise "Ben de ilk defa duydum. Bizim isteğimiz de o yönde ama böyle bir yok" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.05.30 16:40