Galatasaray, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Slovenya'nın Bled kentinde gerçekleştirdiği kampın ilk antrenmanını bu akşam yaptı.
Bugün öğle saatlerinde Slovenya'ya gelen Sarı-kırmızılılar, akşam antrenmanının ardından serinlemek üzere kendilerini Bled Gölü'nün serin sularına bıraktılar. Gölde yüzerek keyifli dakikalar yaşayan Sarı-kırmızılılar daha sonra kamp yaptıkları otele gittiler.
Galatasaray, Bled kentindeki 2013-2014 sezonu hazırlıklarına yarın sabah TSİ 11.30'da basına açık olarak yapacağı idmanla sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.22 23:19