Süper Lig 11. hafta açılış maçında Fenerbahçe beraberliği ve Trabzonspor mağlubiyeti sonrasında 2 haftadır galibiyete hasret olan Galatasaray, iki haftalık galibiyet hasretine son vererek evinde Gençlerbirliği'ni 5-1'lık skorla yendi.
Türk Telekom Stadyumu'nda oynanan mücadelede konuk ekipGençlerbirliği'nin golünü 84. dakikada Scekic atarken ev sahibi Galatasaray'a farklı galibiyeti getiren golleri 7. dakikada Mariano, 43. dakikada Maicon, 46. dakikada Gomis ve 50. dakikada Tolga Ciğerci kaydetti.
Bu sonucun ardından Galatasaray puanını 26 yaparak zirvedeki yerini sağlamlaştırırken, Gençlerbirliği 8 puanda ve düşme potasında kaldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.11.03 22:08